8 Temmuz 2013 Pazartesi

Hayat işte kimine aşkı buldurur huzuru verir onlar mutluluk arar kimide avucu açık semaya bakar..

Hayatın bize getirdiklerine bakıyordum. Birde götürdüklerine.Keşke seni benden almasaydı diyorum . Arkadan bakan acı çeken ben olmasaydım. Biliyorum yalan bir oyunun bir yapbozun parçaları gibiydik . Gerçek değildi biliyorum. o zamanlar sadece yalnızlığını giderecek birini arıyordun ve ben sana çok yakındım . Ama merek işte merak ediyorum Peki o zaman diyorum Ama zaman geçiyor . Zamana rağmen değişmiyor kafamdakiler .Bu kadar yalana ve özelliği olmayan zamana karşı hala niye seni görünce canım yanıyor? Niye bu kadar sevdim gerçekten seni ? Bir adam için niye bu kadar ağladım? Ve sen bunlara rağmen niye hiç dönmedin yada ben sorduğumda da kaçtın ? Bu soruları sormaktan vazgeçip bazen sadece yaşarmış gibi yapıyorum. Sonra tekrar tekrar... Ama bu sefer bu blogta hayatı anlatacağım sadece seni değil .. Dediğim gibi şu hayat benden çok şey aldı ama çokta şey götürdü... Bu açıklama için biraz geç olsa da blog açmak geldi içimden ve buradayım işte bu satırların arasında onlarla dans eden bir deli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder